Narutowicza 59A
90-130 Łódź
()
Pracownia zajmuje się badaniem specyfiki wykorzystania marketingu na krajowym rynku politycznym, analizą najlepszych wzorców kampanijnych na świecie oraz popularyzacją profesjonalnych kampanii wyborczych.  Prace te są w prowadzone ramach Pracowni Marketingu Politycznego — pod kierownictwem dr. Marka Sempacha.
 Zespół Pracowni, oprócz działalności naukowej i dydaktycznej, może świadczyć także usługi doradcze w zakresie strategicznej analityki wyborczej. 
Stanowisko: profesor
Pracuje w: Pracownia Marketingu Politycznego, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Zobacz profilStanowisko: Adiunkt
Pracuje w: Pracownia Marketingu Politycznego, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Zobacz profilStanowisko: adiunkt
Pracuje w: Pracownia Marketingu Politycznego, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Zobacz profilInstytut Filologii Polskiej i Logopedii
 Uniwersytetu Łódzkiego
ul. Pomorska 171/173
 90-236 Łódź
polonistyka@uni.lodz.pl
 tel: 42 665 52 14