Wydział
  • O Wydziale
  • Władze Wydziału
  • Struktura
  • Pracownicy
  • Administracja
  • Dziekanat
  • Pełnomocnicy Dziekana
  • Rada Wydziału
  • Komisje Wydziałowe
  • Infrastruktura
  • Wirtualny spacer
Sprawy organizacyjne
  • Podział roku akademickiego
  • Zarządzenia Dziekana
  • Rezerwacja i dostęp do sal
  • Bezpieczeństwo
  • Organizacja wydarzeń
  • Gadżety wydziałowe i materiały drukowane
  • Logotypy i identyfikacja wizualna
  • Parking pracowniczy
  • Zgłoszenie usterki
Studiuję na Filologicznym
  • Poradnik nowego studenta
  • Plany zajęć
  • Samorząd Studencki
  • Koła naukowe
  • WiFi
  • Parking studencki
  • Stypendia i pomoc materialna
  • Wsparcie osób z niepełnosprawnościami
  • Koordynatorzy kierunkowi
  • Oferty pracy dla studentów
  • Rezerwacja sali
Rekrutacja i kształcenie
  • Nasze kierunki
  • Szkoła Doktorska Nauk Humanistycznych
  • Studia podyplomowe
  • Mikropoświadczenia
  • Egzamin z języka polskiego jako obcego
  • Programy wymiany i mobilności
  • Jakość kształcenia
  • Raporty samooceny
  • Programy studiów i sylabusy
  • Proces dyplomowania
Nauka i badania
  • Biuro ds. Projektów
  • Konferencje naukowe
  • Stopnie i tytuły naukowe
  • Publikacje i czasopisma wydziałowe
Współpraca
  • Dla szkół
  • Dla mediów
  • Dla pracodawców
  • Wynajem przestrzeni
  • Kontakt
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa studencka
  • Strefa kandydacka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Strefa doktorancka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Sklep UŁ
  • Biblioteka Wydziału Filologicznego
  • Biblioteka UŁ
  • Poradnia językowa
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Dostępność
  • Wydział
    • O Wydziale
    • Władze Wydziału
    • Struktura
    • Pracownicy
    • Administracja
    • Dziekanat
    • Pełnomocnicy Dziekana
    • Rada Wydziału
    • Komisje Wydziałowe
    • Infrastruktura
    • Wirtualny spacer
  • Sprawy organizacyjne
    • Podział roku akademickiego
    • Zarządzenia Dziekana
    • Rezerwacja i dostęp do sal
    • Bezpieczeństwo
    • Organizacja wydarzeń
    • Gadżety wydziałowe i materiały drukowane
    • Logotypy i identyfikacja wizualna
    • Parking pracowniczy
    • Zgłoszenie usterki
  • Studiuję na Filologicznym
    • Poradnik nowego studenta
    • Plany zajęć
    • Samorząd Studencki
    • Koła naukowe
    • WiFi
    • Parking studencki
    • Stypendia i pomoc materialna
    • Wsparcie osób z niepełnosprawnościami
    • Koordynatorzy kierunkowi
    • Oferty pracy dla studentów
    • Rezerwacja sali
  • Rekrutacja i kształcenie
    • Nasze kierunki
    • Szkoła Doktorska Nauk Humanistycznych
    • Studia podyplomowe
    • Mikropoświadczenia
    • Egzamin z języka polskiego jako obcego
    • Programy wymiany i mobilności
    • Jakość kształcenia
    • Raporty samooceny
    • Programy studiów i sylabusy
    • Proces dyplomowania
  • Nauka i badania
    • Biuro ds. Projektów
    • Konferencje naukowe
    • Stopnie i tytuły naukowe
    • Publikacje i czasopisma wydziałowe
  • Współpraca
    • Dla szkół
    • Dla mediów
    • Dla pracodawców
    • Wynajem przestrzeni
    • Kontakt
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa studencka
  • Strefa kandydacka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Strefa doktorancka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Sklep UŁ
  • Biblioteka Wydziału Filologicznego
  • Biblioteka UŁ
  • Poradnia językowa
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Dostępność

Najczęściej wyszukiwane:
  • rekrutacja
  • poczta
  • kalendarz akademicki
  • pracownicy
  • Kolegium dziekańskie
  • Uniwersytet Łódzki
  • Wydziały i jednostki

Zespół Spraw Obronnych

ADRES:

Narutowicza 68

90-136 Łódź

Kontakt:

tel: 42-635-40-49

e-mail: zoioin@uni.lodz.pl

www: zoioin@uni.lodz.pl

  • Opis zadań
  • Dane kontaktowe
  • Skład osobowy

Opis zadań

1. Opracowanie i utrzymanie w stałej aktualności:

- dokumentacji planistycznej dotyczącej organizacji i funkconowania Stałego Dyżuru Rektora UŁ,

- -planu potzreb świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz zabezpieczenia zadań obronnych i obrony Uczelni,

- bazy dydaktyczno-naukowej itechniczno-materiałowej na potzrezeby obronne UŁ.

2. Opracowanie i wdrażanie harmonogramu wykonywania zadań w zakresie przygotowania szczególnej ochrony obiektów ważnych dlas bezpieczeństwa i funkcjonowania Uczelni.

3. Realizowanie całokształtu prac związancyh z 5eklamowaniem pracowników UŁ od obowiązku pełnienias czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny.

4. Realizowanie prac związanych z zabepzieczeniem najważniejszych urządzeń i aparatury UŁ na wypadek zagroz,enia.

5. Realizowanie praz związanych z opracowaniem i aktualizacją dokumentacji dot. ochrony wybitnych twórców kultury i nauki zatrudnionych w UŁ na okres zagrożenia.

6. Opracowanie i aktualizacja Planu Operacyjnego Funkcjonowania Unoiwersytetu Łódzkiego w warunkach zewnętzrnego zagrozenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.

7. Opracowanie i bieżące aktualizowanie:

- procedur postępowania na wypadek wystąpienia nadzwyczajnych zagrożeń w obiektach UŁ,

- ocena zagrożenia( na czas P i W) obiektów UŁ w świetle aktualnie wystepujących zagrozeń na terenie Miasta Łodzi,

danych dotyczących rodzajow i ilości przechowywanych i stosowanych w UŁ do celów laboratoryjnych substancji i środków chemicznych, których uwolnienie stanbowi nadzwyczajne zgarożenie,

8. Opracowanie iaktualizacja planów działania dla powołanych w UŁ Formacji OC.

9. Aktualizacja dokumentacji Planu Obrony Cywilnej UŁ w części opisowo-tabelarycznej i graficznej oraz prowadzenie bieżącej ewidencji obsad Formacji OC.

10. Kontrola i nadzów nad pzrestzreganiem właściwego klasyfikowania i oznaczania oraz rekestrowania dokumentów niejawnych w odpowiednich dziennikach.

11. Nadzór nad obiegiem dokumentow nierjawnych w UŁ.

12. Udostępnanie dokumentow niejawnych osobom posiadającym stosowne poświadzcenie bepzieczeństwa.

13. Dbanie o zwrot dokumenów niejawnych po wyznaczonym okresie wypożyczenia.

14. Przyjmowanie i wysyłanie pism i przesyłek niejawnych od i do odpowiednich nadawców odpowiednio opakowanych i nienaruszonych oraz zarekestrowanych.

15. Prowadzenie ksiag doręczeń miejscowych.

16. Prowadzenie rejestru teczek dokumentow niejawnych, dziennikow i skiązek ewidencyjnych.

17. Prowadzenie ewidencji pieczeci i stempli.

18. Kompletowanie dokumentacji kancelaryjnej na koniec roku kalendzraowego.

19. Przygotowywanie dokumentacji niejwnych, które utraciły swoją aktualność i zostały wycofane z użycia z pzreznaczeniem do zniszczenia poprzez wykonywanie.

20. Przygotowanie dokuemntacji niejawnej do przeklasyfikowania po upływie terminów wąności uzytkowych.

21. Właściwe zabepzieczenie dokumentow i nośników elektronicznych zawierających informacje niejawne.

22. Przeprowadzanie zwykłych postępowan sprawdzających.

23. Po zakończeniu zwykłego postępowania sprawdzającego z wynikiem pozytywnym wydanie poświadczenia bezpieczeństwa osobie sprawdzanej.

24. Przechowywanie akt zakończonych postępowań sprawdzających.

25. Prowadzenie wykazu stanowisk i prac zleconych oraz osób dopuszczonych do pracy lub służby na stanowiskach, z którymi wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

26. Dokonywanie okresowych przeglądów stanowisk oraz sporządzanie wykazu stanowisk i osób dopuszczonych do informacji niejawnych.

27. Nadzór nad stosowaniem środków ochrony fizycznej w celu uniemożliwienia osobom nieupoważnionym dostępu do takich informacji, a w szczególności przed:

- działaniem obcych służb specjalnych,

- zamachem terrorystycznym lub sabotażem,

- kradzieżą lub zniszczeniem materiału,

- próbą wejścia osób nieuprawnionych,

- nieuprawnionym dostępem pracowników do materiałów oznaczonych wyższą klauzulą tajności.

28. Prowadzenie magazynu sprzętu Obrony Cywilnej.

29.Gospodarowanie sprzętem OC.

30. Bieżący przegląd i konserwacja sprzętu OC.






Skład osobowy

  • zdjęcie pracownika
    Mirosław Jarek

    Stanowisko: specjalista ds. obronnych

    Pracuje w: Zespół Spraw Obronnych

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika
    mgr Roman Morawski

    Stanowisko: specjalista ds. obronnych i obrony cywilnej

    Pracuje w: Zespół Spraw Obronnych

    Zobacz profil

Dane kontaktowe

Zespół Spraw Obronnych

  • Narutowicza 68 90-136 Łódź
tel: 42-635-40-49 , e-mail: zoioin@uni.lodz.pl , www: zoioin@uni.lodz.pl
Godło
bip
hr
hr
Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność

Instytut Filologii Polskiej i Logopedii
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Pomorska 171/173
90-236 Łódź

polonistyka@uni.lodz.pl
tel: 42 665 52 14
 

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności