- Uniwersytet Łódzki
- Wydział Filologiczny
- Instytut Filologii Polskiej i Logopedii
- Koordynatorzy Instytutowi i Kierunkowi
Koordynatorzy Instytutowi i Kierunkowi
Wykaz koordynatorów Instytutowych i kierunkowych
-
Kierunkowi koordynatorzy ds. jakości kształcenia
dr hab. Katarzyna Jachimowska, prof. UŁ – filologia polska
dr Michalina Biernacka – studia polskie z językiem angielskim
dr Izabela Ejsmunt-Wieczorek – logopedia
-
Kierunkowi koordynatorzy ds. różnic programowych
dr hab. Agnieszka Wierzbicka, prof. UŁ – filologia polska
dr Mateusz Gaze – studia polskie z językiem angielskim
dr Monika Kaźmierczak – logopedia
-
Kierunkowy koordynator ds. ECTS/Erasmus
dr Paulina Kaźmierczak – filologia polska, studia polskie z językiem angielski, logopedia
-
Kierunkowi koordynatorzy ds. promocji
dr Klaudia Jeznach - filologia polska
dr Paulina Kaźmierczak – studia polskie z językiem angielskim
dr Mateusz Szurek – logopedia
-
Koordynatorzy konkursu na najlepsze prace licencjackie i magisterskie
prof. dr hab. Ewa Woźniak – filologia polska / językoznawstwo
dr hab. Michał Kuran, prof. UŁ – filologia polska / literaturoznawstwo
dr hab. Edyta Pałuszyńska, prof. UŁ) – studia polskie z językiem angielskim
dr hab. Irena Jaros, prof. UŁ – logopedia
-
Instytutowi koordynatorzy ds. kontaktu z mediami
dr hab. Tomasz Cieślak, prof. UŁ
dr hab. Katarzyna Sicińska, prof. UŁ
-
Instytutowy koordynator ds. mediów społecznościowych IFPiL (FB, Instagram)
dr Beata Kacperska-Jachimska
-
Instytutowy koordynator działań kół naukowych
dr hab. Małgorzata Mieszek, prof. UŁ
-
Koordynator „Śród z Polonistyką”
dr Karolina Kołodziej
-
Instytutowi koordynatorzy współpracy ze szkołami
dr hab. Agnieszka Wierzbicka, prof. UŁ
dr Agnieszka Kowalkiewicz-Kulesza
dr hab. Maria Berkan-Jabłońska, prof. UŁ
-
Instytutowy koordynator ds. „Biuletynu Polonistycznego”
dr Aleksandra Kujawiak
-
Instytutowi koordynatorzy ds. integracji studentów
dr hab. Anna Lenartowicz-Zagrodna, prof. UŁ
dr hab. Tomasz Cieślak, prof. UŁ
-
Rada Studentów IFPiL przy Wydziałowej Komisji ds. Jakości Kształcenia